Ett liv i rock "n" roll

Nu har jag bestämt mej för att leva ett liv i rock "n" roll. Och hur lever man ett sådant liv? Jo enligt mej så lever man bara livet å har så himla kul som det bara går. I stället för att tänka på alla känslor så stänger man ute dom i stället. Man bara minglar runt å har hur jäkla trevligt som helst. I stället för att ta allt seriöst så tar man allt så oseriöst som möjligt. I alla fall för stunden mår man hur bra som helst av det. Men sen så kommer den där ångesten som ger en skuld känslor. I stället för att ta ångesten seriöst åh lägga sej ner å lipa så drar man upp denna tanken i huvudet. " Va då jag lever ju faktiskt bara en gång å ja hade ju faktiskt kul för stunden". Men vissa dagar vill man inte leva sitt liv i rock "n" roll. För vissa dagar kommer bara den där längtan. Att hitta den där fina kärleken som egentligen bara finns på film. Längtan efter att bli riktigt kär i en kille som man inte kan vara en sekund utan. En kille som man vill dela allt med. En kille där allt bara känns så jävla rätt med. Inget tvivel. Allt ska bara kännas rätt till 100 %. En kille som man vill skaffa barn i hop med, bo i hop med, gifta sej med, ja dela allt med. I all evighet.? Men en så länge får jag leva mitt rock "n" roll liv tills han dyker upp.. Om han nu dyker upp nån gång.


Kommentarer
Postat av: linas

jag har kollat där, men jag hittar det inte :/ <3

2008-08-16 @ 14:59:00
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: lina

jag behöver ingen mer hjälp har fixat det nu, tack ändå <3 :)

2008-08-16 @ 21:38:17
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e

Vad bra :) jo det är bara bra här med :)

2008-08-16 @ 23:55:14
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0