Det var verkligen i sista sekund...

Nu var det äntligen fixat. Har skjutit upp det hela tiden men nu var det klart. Nu är det ett helt år kvar tills nästa gång. Om det inte händer nåt då. Men de får vi inte hoppas på att det gör. Men tur att ni finns i alla fall. Annars så händer det inte så mycket i dag. Jag har semester å alla andra jobbar. Vilket är väldigt tråkigt. För vädret gör ju det inte bättre hellre. Nu vill jag bara att det ska hända något kul. Längtar verkligen tills på Lördag, då det blir utgång. Kanske blir utgång på Fredag med. Hoppas, för det behöver verkligen hända lite kul saker. Har vart jätte depp i går å i dag. Men helgen kommer nog vända mitt humör helt till topp. Jaja får la sätta i gång å städa som ja skulle ha gjort i flera dagar nu men bara skjutit upp. Tvätta behövs med.. Åh va fan ska jag ha på mej när jag går ut? Alltid lika svårt. Men tror det blir ett par svarta korta shorts å ett svart linne. Det lutar i alla fall mest åt det. ha det fint alla.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: cissi

vilket var i sista sekunde

2008-08-20 @ 19:27:38
Postat av: Henke

Ja helgen är till för att man ska bli glad :) puss

2008-08-21 @ 13:47:29
Postat av: Tobias

svar: tack ;D

2008-08-21 @ 14:26:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gumman du är bara för "go"

Kram mamma

2008-08-21 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0