Besök hos helvetet...

Tur att man oftast bara behöver göra detta eländiga besök hos tandläkaren en gång om året. I dag var det första gången jag var där när man skulle betala. När jag får kvittot av tandläkaren och det står 745:- så va det ingen glad min från mitt håll inte. Men det blev inte 745:- att betala. För när jag kom fram till kassan säger hon i kassan 445:- å dum som jag e så säger jag var det inte 745:-. Nix svarar hon. Eftersom att jag är så ung så fick jag 300 spänn i rabatt av försäkringskassan. Tack o lov nu blev de lite billigare i alla fall. Men 445:- är ap dyrt det med. Jaja över till nåt mycket trevligare. I kväll blir det en bowling runda med tjejerna å lilla Nate. Kommer nog bli jätte trevligt. Åh bowla är ju kul oxå.
För övrigt så är jag ledig i dag. Underbart. Första dagen i går på jobbet efter semestern gick hur fort som helst och lättare än jag trodde. På ett sätt så var det lite skönt att komma tillbaks till jobbet och komma in i rutinerna igen. Jag har ju vart så himlans lat på min semester. Annars så får ni ha en trevlig dag.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0