Äntligen!

Det var på tiden att jag började förstå lite av blogg designen i alla fall. Har lyckats med att lägga in en bild på mej själv som bakgrund på bloggen. Woow stil poäng till mej. Det var tack vare en jätte bra sida. www.designadinblogg.se ett stort tack till dej som gjorde denna sidan för den var verkligen till nytta. Tack. Skall bara lyckas med att förstå resten vad blogg design innebär. Ganska så kul att pilla med det när man äntligen fattar lite i alla fall.

I veckan har planerna blivit ändrade. På fredag blir det ingen utgång i alla fall. Har inte pengar till det och känner faktiskt för att ta det lungt eftersom att jag skall ut i kväll. Det blir heller ingen skåne i helgen. Mamma å dom hade glömt att berätta för mej att jag skall på kalas hos min kusin på lördag. Så jag fick lämna återbud till Elinas kräftskiva. Men det kanske blir skåne någon dag nästa vecka i stället. Lämnade in min nya mobil på lagning i dag med. Den har börjat krångla. Blir helt tyst i telen i mellan åt när man pratar i den. Så det låter som om personen man pratar med lägger på. Skulle ta två veckor för den att bli lagad så får har min gamla mobil så länge.

Ne nu skall jag börja å göra mej i ordning. Puss å hej.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0