10 000 Myggbett!

I går kom ja hem efter en helt underbar vecka uppe i norrland. Synd att inte myggen var så underbara som mina släktingar där uppe. Har säkert fått 10 000 myggbett på mina ben. Men va fan de är det värt. För det är så himla mysigt där uppe. Vill tillbaka. Men på ett sätt ville jag åka hem för ja blev så himla förkyld. Å när man är sjuk vill man bara hem. Vi var å kollade på Diggiloo uppe i Haparanda. Å hade massor av mys kvällar med go mat. Vi spelade också massa kort. Det var så himla kul att få träffa alla igen. Men det fanns en liten sorglig del i det hela med. Att åka därifrån. För min mormors bror som vi bodde hos är jätte sjuk. Han har cancer i hela kroppen. Åh det är väldigt synd för jag gillar han som fan. Han är en riktig go norrlänning. Här kommer lite bilder från resan. Åh eftersom att jag är så så dålig på att ta kort så blev det inte så många. Men här kommer dom i alla fall.




Mysiga Kukkolaforsen.




Magnus, Niklas å Kajsa.




Lilla kajsa å jag :)




Kajsa med sitt nya läppglans som hon fick av mej.





Utsikt från höga kusten bron.




Mormor å Morfar på en rastplats vid höga kusten bron.




Kajsa å min syster vid höga kusten bron.




Jag uppe i norrland :)




Kajsas Favorit paradis i Piteå.




Min syster när vi va å kollade på Diggiloo.




Kajsa på en camping plats i Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0