Varbergs Fästning, världens bästa mys :)

image90

Sommaren å vårens bästa mys ställe! VARBERGS FÄSTNING!

I går när det var verkligen sommar väder åkte jag,elina å erika ner till varberg för att mysa vid fästningen.
Vi solade, grillade korv å sparkade boll å hade det jätte mys!  Helt underbart var det!
Det var fullt av massa människor som gjorde det samma som oss. Så det var verkligen vår! :)
Folk hade sol brillor å satt på filtar å grillade korv!

Jag älskar verkligen sommaren. Man blir på så gott humör å man kan hitta på massa kul!
Alla människor blir glada. Så hoppas verkligen detta vädret håller i sej. Åh att vi får en fin sommar!

Åh snart e det Hultsfreds festivalen. Typ bara en månad kvar. Det kommer bli så himla kul.
Jag längtar som bara den. Sova i tält i en massa lera å dricka öl.
Kommer va sjukt mycket underbara människor där med :)
Har aldrig vart på hultsfreds festivalen innan men man har ju hört talas om att det ska vara sjukt ball där.
Å det tror jag verkligen med! Massa snygga killar å massa goa människor!
Så det är nog värt att sova i lera å lukta svett :) hehe!
Vet inte hur jag ska klara detta men det får la gå hehe:)
Tror det kommer bli sjukt ball i alla fall! OLALALA!! WUHU!  :)

Yeah yeah! Ska snart börja jobba i detta fina väder. Jag vill INTE!
Men jag å jenny ska va duktiga å gå till jobbet i detta fina väder. Å sen gå hem med!
Vi har blivit hurt bullar! :)

Men ha en solig å fin dag!
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0