Sömn problem!

Varför har man så jävla svårt att sova vissa dagar??!! Man bara ligger där i sängen å vrider å vänder på sej!! Man försöker sluta ögonen för att somna men de går bara inte!! Å så försöker man att somna till en film som brukar annars gå hur lätt som helst men de går heller inte! Tror att jag har svårt för att sova för att jag är nervös inför flytten på söndag.. Men vad har jag egentligen att vara nervös över? Ja ska ju bara flytta typ 500 meter i från mammsen! Men endå är man nervös.. Jag vet ju att jag klarar laga mat, tvätta, diska å städa själv.. Så va fan är jag nervös för egentligen!??! INGENTING! men endå så är man det i alla fall!! Hoppas de känns bättre när ja väl flyttat.. Kommer nog bli lite ensamt.. Men endå skönt.. Slippa höra mammas tjat om diskmaskinen å att slippa störa sej av min brors urdåliga musik! Å att äntligen få känna sej vuxen på riktigt.. :)

I morgon skall jag gå upp kl nio.. Kanske inte så jätte tidigt men det är i alla fall tidigt för mej!! Jag å mormor skall åka till jysk.. där ja ska köpa ett soffbord och en sko hylla!! Sen framemot eftermiddagen skall jag åka till ikea med några vänner å köpa ett köksbord som jag har spanat in!! Men jag funderar på att släpa med mormor efter vi har köpt soffbordet till ikea å köpa köksbordet direkt så att det inte tar slut!! Så jag får åka till ikea två gånger i morgon!! Men det har jag inget emot för jag älskar att gå på ikea!! För det är så roligt att gå på ikea å peka ut allt man ska köpa sen när man har råd.!! Å att gå å längta efter den goda korven när man har handlat klart!! Till å med min syster dotter kajsa på 4 år älskar att gå på ikea.. Men hon tycker det är mest kul att gå på ikea för att springa runt att busa å leka!! Hehe...!

image24
Glada å busiga kajsa :)

image26
Men visst blir man trött efter en hel dag på ikea med massa bus!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja detta är mormors goding.

2007-10-21 @ 20:31:52
URL: http://anci62.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0