Häftig väcka klocka!

I morse körde ja min bror till skolan, och utanför hans skola satt en ensam liten pojke å sov! Mitt utanför ingången till skolan.. Han var nog väldigt trött i dag, eftersom att han inte orkade gå in, och somnade precis på mållinjen.. Just precis utanför skolans ingång.. hehe!! Å då tänkte jag oh shit här kan han ju inte sitta å sova.. Alla på skolan skulle ju ta skolfoto i dag å det kunde han ju bara inte missa!  Så jag bestämde mej för att göra en hjälte insats innan det var för sent.. Så det gällde ju då att vara snabb å tänka smart.. Så ja bestämde mej att trycka bil tutan i botten allt va jag hade! Åh shit pommesfritt va skrämd han blev.. han flög nog minst en meter upp i luften.. men vakna de gjorde han då fane med.. Och min bror som satt breve mej i bilen tyckte att jag var pinsamm å skämdes.. Men vem vet ja kanske räddade hela hans dag.. Men det var en rätt komisk händelse haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0