Varför ska jag alltid vara så klantig??!

Klantigare än Mej kan man bara inte bli... totalt bort gjord!! Jag å carro skulle äta pizza i dag, å ringde till rossi för att beställa! Och eftersom att min bil är paj å carros har körförbud eftersom att hon inte har besiktat den så snodde jag mammas bil! Så vi åkte bort till rossi för att hämta våra pizzor.. Så jag parkerar mitt i en väg korsning in till kanten då för att det var nära och bra till ingången.. Så vi trippar in där på rossi.. Vi va nog inte inne på rossi mer än två minuter eftersom att våra pizzor var klara när vi kom.. Så vi va lika fort ute från rossi igen.. Å när vi går ut från rossi ser jag hur en jävla kärring står å glor på mammas bil å ja blir lite lätt irreterad å frågar va hon gör.. å då svarar hon, då står för nära korsning.. å då svarar jag och vi skulle bara in å hämta pizza... å då säger hon du skymmer sikten för andra medtrafikanter..å ja svara, men herregud vi va inne i två minuter för att hämta pizza... å kärringen var lite arg å irreterad.. å då sa carro, sanna det var en lapp lisa.. oh ja bara oh shit va pinsamt.. å där hade ja stått å kaxat mej mot en tant som ja trodde bara va en sur kärring som ville jävlas.. men det var en lapp lisa... haha hur klantig får man lov å vara.. haha.. men som tur var fick ja ingen böter.. KLANT SANNA!! Hehe...

Puss o kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0