Smart Robin!

I söndags var jag hemma hos min mamma, för att hon skulle hjälpa mej att betala min räkningar! Eftersom att jag inte vet hur man betalar räkningar via internet bank så var det bäst att ta henne till hjälp, så att inget skulle gå fel! När vi väl var klara med det å jag skulle gå hem till mej, säger min mamma, ska du inte gå ner å titta i robins rum? Varför det svarar jag! Jo han har en soffa där nere nu, svarar mamma med ett leende på läpparna! Jasså va då för soffa?? Gå ner å titta, svarar mamma! Åh eftersom att jag vet att han har tjatat om en soffa länge så tänkte ja inte mer på det! Åh när ja väl kommer ner till robins rum står där en blå soffa i trä på hans röda heltäckningsmatta! Åh det var inte vilken soffa som helst.. Han hade bärt in trädgårdsoffan. Åh jävlar va fult det såg ut.. Ja skratta så tårarna rann! Åh till svar av robin fick ja.. Va då jag vill ju ha en soffa! Hehe de va nog de fulaste jag vart med om! Haha!

I morgon ska jag börja mitt nya liv! Jag ska börja på gym å bli biff..! Så akta er pojkar så att ni inte ryker i hop med biff sanna.. Då kan det gå illa till! Hehe :)

Nu ska ja göra mej i ordning.. Ska träffa min underbara mormor.. Vi ska handla present till mammsen som fyller år den 5e november.. Då blir hon gammal som gatan. Sen efter det ska vi åka till östra sjukhus å hälsa på min underbara kusin som ligger inne denna veckan för cellgifts behandling. Hon har cancer.. Bara 14 år gammal. Men stark som hon är, så kommer hon klara det utan några problem. Hon är nog starkare än pippi om jag ska vara ärlig.. Det är hon som stöttar oss när det är hon som är sjuk.. Hon är bara för bäst.. Älskar dej Rebecca! <3
Nu vet jag att man inte ska klaga på små saker..  Som typ en förkylning man får då och då.. För det är bara en liten små sak mot det rebecca går igenom just nu! Du är grym. Å när du fyller 16 rebecca så ska du jävlar mej få ställa upp i idol.. Annars skickar ja in till idol å ber dom kidnappa dej! :)

Ha en bra dag pojkar å flickor!
Puss å hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blir rädd nu om du skall bli en biff.*ler*

2007-11-01 @ 18:57:29
URL: http://anci62.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0