Mitt hem! :)

Jag bor ju inte hemma längre.. Jag har blivit en vuxen kvinna.. Så nu har jag flyttat hela 500 meter i från mammsen och bosatt mej i en etta här i kungsbacka! En jätte fin etta med sovalkov, stort kök å lagom stort badrum. Vardags rummet är jätte fint å stort med :)! Min lilla etta är på hela 56 kvadrat meter så jätte liten är den inte.. Den är precis lagom för mej! :) Nu ska ni få se hur jag har det! :)



 Mitt sovrum (Sovalkov)


              
 Mitt vardags rum i två olika vinklar!



Mitt databord!


             
Min hall i två olika vinklar!


             
Mitt badrum i två olika vinklar!


           
Eftersom att min kök är så stor, så blir det i fem olika vinklar!



Ja det var mitt lilla hem :)
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0