En blek man, är nog bättre än en man som bara är röd hela tiden!

För exakt en vecka sen tog ja mod till mej å dumpade mitt ex!  Eftersom att man inte kunde lite på han ett skit så funkar de ju inte till slut.. Att jämt behöva vara nervös varje gång man skulle träffa honom. Det mår ju inget förhållande bra av till slut! Det vet ju alla.. Okej om man är nervös i början av ett förhållande, men efter ett helt jävla år var jag fortfarande nervös.. Å det är INTE normalt!  Så det enda rätta var ju att dumpa han! För han va ju inte snygg direkt heller.. Helt jävla illröd all jämt å de blev man inte så het på.. Men det har gått bra att släppa taget om honom nu, eftersom att ja redan har skaffat mej en ny! Jo jag vet att det gick jävligt fort..Redan samma dag så träffade jag en ny.. En pudding ja hade sett på en bild på nätet! Å han va så lockande å vacker , fast det var en lång resväg hem till honom så bestämde ja mej för att åka endå.. Jag hade med mej Folke som stöd! Han bodde enda långt nere i laholm! Å det är en bit!

När vi väl var nere i laholm hos min dejt föll jag pladask! Hans vackra stora ljusa ögon mötte mina å det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.. Jag blev alldeles varm inom mej för han va ju så jälva fin! Fast han var väldigt blek.. Men va fan det va ju bättre än att jämt va röd som en tomat som mitt ex var! Vi stod å tittade på varandra väldigt länge å det kändes som om vi var gjorda för varandra, han fick faktiskt följa med mej hem redan samma dag.. Å tro de eller ej men han flyttade faktiskt hem till mej redan samma dag med!  Så nu e vi ett par.. Min vita seat toledo å jag.. Å mitt ex var en röd peugot!

Kajsa gillar min nya bil jätte mycket.. För i dag när hon åkte med mej slängde hon ur sej denna kommentaren: Sanna, jag tycker om din nya bil.. För i den gamla bilen såg jag bara himelen.. Men nu ser jag mer än himelen. Jag ser allt! Så hon var hel nöjd!!


Puss o kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0