Julafton!

I dag är det julafton! Men det har verkligen inte kännts som julafton :( . Ingen snö å inga minus grader ute!
I morse kom min mamma hem till mej med två tomtar, en julgran i porslin å en krans som ja skulle hänga på min dörr.. Jätte fina saker. Ur gulligt av lilla mammsen.! Sen så gick jag hem till mamma för att kajsa, cissi å peter skulle komma dit en snabbis å hämta sina jul klappar.. Å jag fick en julkram av kajsa!
Kajsa fick ett jätte stoooort paket av mej å blev genast nyfiken på va det var i det å tjuv öppnade det lite så att mamma fick tejpa igen det igen.. Men hon kunde inte se va det var i hehe.. Men det var en sacko säck! Så paket var jätte stort! :)

Jag har med fått en massa julklappar! Jag fick en data stol, ett stryck järn, en stryck bräda, två fleece plädar, presentkort, en ring å massa fint! Det var en mysig julafton å alla var jätte fina! :)
Jag hade en svart klänning på mej å kände mej i alla fall lite fin klädd! :)
Kolla själva så får ni se ;)

image62

image63


image64

image65

God Jul å Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0